رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا
نوشته شده توسط : rshaole

رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالااین دارو سمی است، بنابراین در حال حاضر بیشتر و بیشتر مردم توجه به رژیم غذایی در بیماران مبتلا به فشار خون بالا-نفروپاتی ناشی کلیه arteriolosclerosis nefropatii.gipertonicheskaya فشار خون بالا، عمدتا آشکار ادم silnty، مقدار زیادی از پروتئین در ادرار، هیپوآلبومینمی، بیماری giperlipidemiya.Etu دشوار است برای درمان، در صورتی که دولت از بیماران بسیار سخت است، بسیاری از آنها بهتر از طریق رژیم غذایی زندگی می کنند.

1. خوردن برخی از غذاها fonktsii فشار پایین خون، ادرار آور، کاهش چربی، مانند خربزه تلخ، هندوانه، خیار، لوبیا سبز، ذرت، جو، دانه Coix، قارچ، قارچ سیاه و سفید، کاهو، خردل، کرفس و غیره.

2. ویتامین مکمل های. از آنجا که ویتامین درگیر در متابولیسم بدن، یک ماده مغذی مهم است. و ویتامین B، ویتامین C دارای اثر محافظتی بر روی بیماران مبتلا به فشار خون pochki.Poetomu با بیماری کلیوی باید غذاهای غنی از ویتامین بخورند.

3. باید یک رژیم غذایی با پروتئین غذا خوردن، و کلیه بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا می تواند آسیب دیده، بنابراین بیماران باید مصرف پروتئین محدود، در شرایط عادی، 0.3-0.6g به ازای هر کیلوگرم به عنوان مناسب، گوشت ترجیحا بدون چربی، ماهی، تخم مرغ، مصرف شیر .

4. محدود مصرف خود را از نمک. اگر علائم بیماران مبتلا به فشار خون nefropatiis ادم یا فشار خون بالا، ما باید دقیقا کنترل مصرف نمک، مناسب 2-3g روزانه است.

5. خوردن چربی های حیوانی کمتر به دلیل چربی های حیوانی با کلسترول بالا، بیماران آترواسکلروز افزایش بعد از غذا، به خصوص در کبد، قلب، کلیه و دیگر.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون,غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: